Al onze prijzen zijn echt rijklaar! Maar je hebt de vrijheid te kiezen voor extra items. Als je 60 maanden gaat leasen zullen ze ongeveer €20 per maand meerprijs geven voor deze uitvoering.

  • Laadruimte afwerking
  • Trekhaak of imperiaal
  • Vier seizoenen- of winterbanden
  • Vervangend vervoer

Rij je meer kilometers? Per 10.000 km die je per jaar extra rijdt is er een meerprijs van ongeveer €60. De meerprijs voor startende ondernemers of bezorgdiensten bedragen vaak €40 - €80 per maand.

Geef via het onderstaande formulier aan wanneer jij teruggebeld wilt worden, dan bellen we jou!

Renault Master E-Tech 100% elektrisch

L2 of L3 met de grote accu van 87 kWh

Operational lease vanaf:

€ 865,- p/mnd* ?

*obv 60 mnd en 15.000 km/jr

Lengte laadvloer
322 cm / 385cm
Laadvermogen
1.074 kg / 970 kg

Offerte aanvragen

Vaak leverbaar in:

  • Als beste bereikbaar
  • Oprecht en gratis advies
  • Concrete voorraad

Specificaties

  • Renault Master L2H2 / L3H2
  • Bouwjaar: nieuw
  • Laadvloerlengte: 322 cm (L2) / 385cm (L3)
  • Motorvermogen: 105 kW / 145 pk
  • Brandstof: elektrisch
  • Transmissie: automaat
  • Aandrijflijn: voorwielaandrijving
  • Carrosserievorm: enkel-cabine
  • Laadvermogen: 1.074 kg (L2) / 974 kg (L3)
  • Aanhanger gewicht: 2.500 kg
  • Totaal toegestaan gewicht: 3.500 kg
  • Kleur: wit, zilver, zwart
  • Levertijd: binnenkort uit voorraad
Bekijk meer

De Renault Master E-Tech geeft aan dat 460 kilometer moet mogelijk zijn op een accu lading (volgens WLTP-normering). Volledig beladen zal het bereik een stuk lager liggen, ook is het zo dat eenmaal op snelheid met name luchtweerstand een probleem wordt. Met het nieuwe Aerovan design moet de CW-waarde overigens een stuk lager liggen. Door dit nieuwe design is de Renault Master E-Tech tot 27 procent zuiniger dan de vorige generatie. Voor wie inderdaad die 460 kilometer wil halen, is het overigens wel zaak om het grootste accupakket te kiezen van 87 kWh. Renault biedt, voor wie minder bereik ook voldoende is, namelijk ook nog een 40 kWh versie aan.

Uitrusting

  • Standaard zwarte bumpers
  • Noodremassistent
  • Cruise control en instelbare snelheidsbegrenzer
  • Elektrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels
  • Airbag voor de bestuurder en passagier (uitschakelbaar)
  • R link multimediasysteem met 10″ touchscreen
  • Draadloze Android Auto en Apple CarPlay ondersteuning
  • C-shape LED dagrijverlichting
  • ESC (Electronic Stability Control) met Extended Grip Control, Hill Start Assist,
    Variable Payload Control en Anti Rollover Prevention –
  • Lane keeping assist, Emergency call
  • Vermoeidheidsdetectie
  • Active Emergency Braking System
  • Forward collision warning
  • Vaste passagiersbank met 2 zitplaatsen
  • Achterdeuren zonder ruiten, 180 graden te openen
  • Zijschuifdeur rechts zonder ruit
  • Parkeersensoren aan de achterzijde
Bekijk meer

Mocht de accu leeg zijn, is DC-laden (snelladen) tot 130 kW mogelijk, er van uitgaande dat je kiest voor de 87 kWh versie. Volgens Renault kost het 30 minuten om weer 252 kilometer bij te kunnen laden. Erg prettig is de 22 kW omvormer voor AC-laden, aanwezig op beide uitvoeringen. Dan moet de laadpaal of wallbox dit vermogen ook kunnen leveren, maar het is goed om te zien dat Renault de Master E-Tech hiervoor al geschikt gemaakt heeft.

Beste lease prijs

Operational lease vanaf:

€ 865,- p/mnd* ?

*obv 60 mnd en 15.000 km/jr
Iedere looptijd/kilometrage mogelijk.

Offerte aanvragen

Renault Master offerte aanvragen

renault-master-2024-leaseprijs (2)

Renault Master E-Tech 100% elektrisch

L2 of L3 met de grote accu van 87 kWh

Michel

Heb je aanvullende wensen? Geef het aan!

Rij je meer dan 15.000 km? Wil je een korte looptijd? Een Imperiaal of sterkere motor gewenst? We maken graag een vrijblijvende offerte en vergelijken deze ook bij de verschillende leasemaatschappijen.

Bel mij terug
Wil je liever teruggebeld worden op een moment dat jou past? Dat kan!

Bel mij terug
U gebruikt een sterk verouderde internetbrowser.

Werk uw huidige browser bij naar de laatste versie. Update mijn browser nu