Opel Vivaro leasen

Ga je een nieuwe Opel Vivaro leasen vanaf € 345,- all-inn dan is het goed om te weten dat deze niet langer zijn technische basis deelt met o.a. de Renault Trafic en Fiat Talento.

De nieuwe Vivaro is nu gelijk aan de Peugeot Expert, Citroën Jumpy en de Toyota ProAce. Volgens velen een nog fraaier design. De Vivaro is tussen de wielkasten maar 1 cm kleiner geworden, maar meet je tussen de zijwanden scheelt het wel 10 cm.

Bekijk ons Vivaro aanbod
opel vivaro dubbelcabine review
opel vivaro lease actie

Nieuwe Vivaro leasen? Hij is volledig vernieuwd!

Bel ons voor advies bij overbouw of aanpassing van de laadruimte inrichting als je een Opel Vivaro leasen op je planning hebt staan. Lease niet zomaar de L1, want die is fors korter geworden!

Of maak gebruik van ons occasion lease  en stap nog in de ruime 2018 versie.

Bij de Vivaro is een scheidingswand, bijrijdersbank en achterdeuren standaard.

Onze Vivaro lease tip: Vergeet de comfort scheidingswand van polyester niet te bestellen, anders heb je echt zeer beperkt beenruimte! En er zijn tal van verschillende versies te leasen. Met 1.400 kg, 1.800 kg, 2.000 kg en 2.500 kg trekgewicht. Vraag je ons advies dan zullen wij hier opletten. Want alleen als je kiest voor de versie met de juiste dieselmotor wordt het trekgewicht maar liefst 2.500 kg.

Deze maand bij De bedrijfswagenadviseurs de Vivaro als lease actie. Bekijk in de video onze aanbieding van de meest compacte Opel Vivaro.

Gefilmd bij ons bedrijf in creatief California Harderwijk.

opel vivaro leaseprijs

Kom proefrijden met de Opel Vivaro

Kom je bij De bedrijfswagenadviseurs in Harderwijk proefrijden? Of zullen we naar jou toe rijden? We geven je eerlijke tips en laten je ook de diverse motorvarianten proberen als je dat wilt.

Als we de uitvoering scherp hebben gaan we over tot het vergelijken bij de meest succesvolle leasemaatschappijen. Dat kost je niets maar levert je wel de beste deal op! Deze week even proefrijden?

Kom je proefrijden dan blijkt dat zelfs de tweeliterdiesel heel netjes presteert als het gaat om brandstofverbruik. 1 liter op 14 kilometer gemiddeld. Het zorgt ervoor dat de Opel Vivaro een dikke voldoende scoort. De 1.5 is nog zuiniger.

Proefrit afspreken? Bel gerust

Als je achter het stuur van de Vivaro plaats neemt, kan dat bij de luxe versie met de sleutel in de zak.

De Vivaro heeft dan keyless entry en is daarom ook voorzien van een startknop om de motor te starten. Het interieur is net zoals bij de andere PSA-auto’s, heel slim en ergonomisch keurig ingericht. Je krijgt veel opbergruimte, bijvoorbeeld in de deuren. Er is een afsluitbaar dashboardkastje. Bekerhouders zijn er boven op het dashboard. Je kan kiezen voor het 7 inch scherm genaamd Multimedia Navi Pro, een prima werkend en te bedienen multimediasysteem. Als je de de Vivaro in zijn achteruit zet, is er duidelijk beeld van de achteruitrijcamera zichtbaar. De stoelen zitten goed en zijn goed te verstellen.

Opel Vivaro dubbele cabine leasen

De Vivaro is zeer geschikt als dubbelcabine. Alleen in de L3 versie beschikbaar.

Je krijgt zo veel comfort voor alle 5 inzittenden. Of 6 wanneer je een bankje voor in besteld. Op de achterbank van de Snoeks afkomstige dubbel-cabine, kunnen drie personen comfortabel zitten. De bank is ook nog eens handig, met armsteunen en aan de voorkant nog een smalle opbergruimte. Nog meer bergruimte vind je als je de linker en middelste zitting opklapt, daar zit echt veel ruimte onder. Slimme vinding van Snoeks, want die ruimte vind je als twee kastjes onder de bank terug in de laadruimte. En omdat de rechterkant onder de bank vrij is gehouden, is daar extra laadlengte te vinden. Die komt dus nog bij de 190 cm laadlengte die de Vivaro in deze uitvoering nog over heeft. Zijn prijs van de dubbel-cabine is alleszins acceptabel en zeker concurrerend.

Ga je de Vivaro dubbel-cabin rijden zal je ervaren dat hij mooi stil is. Niet alleen de motor maar ook het banden afrolgeluid en bijgeluiden uit de vering en demping zijn zeer beperkt. De “dikke” Irmscher uitvoering is natuurlijk ook onze favoriet.

vivaro dubbelcabine leasen

Deze 4 vergelijken wij iedere week weer met elkaar omdat ze uit dezelfde fabriek komen en vrijwel identiek aan elkaar zijn. Toch is soms de tijdelijke actie van de één net even wat voordeliger. Of calculeert één van de leasemaatschappijen met een hogere restwaarde.

elektrisch busje leasen

Elektrische Opel VivaroE leasen

De elektrisch aangedreven Opel Vivaro-e is de volgende stap in het uitgebreide elektrische modellenoffensief van Opel.

Opel levert deze Vivaro-e met de geluidloze 136 pk (100 kW) sterke elektromotor met 260 Nm koppel. Als eerste elektrische bestelwagen mag hij een aanhanger van 1.000 kg trekken! Opel geeft je de keuze uit twee lithium-ion batterijpakketten. Capaciteit van 50 kWh en actieradius van 230 kilometer (WLTP) of een 75 kWh-batterij met actieradius tot zelfs 330 kilometer (WLTP).

Via een 100 kW DC-laadstation is de 50 kWh-batterij in slechts een half uur tot 80 procent opgeladen. De 75 kWh-batterij doet er een kwartier langer over. Je kan kiezen voor de standaard 7,4 kW-lader (1-fase) of de optionele 11 kW lader (3-fase).

Meer lezen over elektrische bedrijfswagens

Wij helpen je de juiste Opel Vivaro te kiezen.

Bekijk het aanbod Vivaro

Bekijk ons aanbod bedrijfswagens en onze werkwijze.

Meer informatie
  • Beste leasemaatschappij offertes
  • Meest gunstige leasecondities
  • Merk onafhankelijk advies
  • Nagedacht over laadvermogen

wij leveren alle merken

fiat-logo
mercedes-benz-v-klasse-dubbel-cabine-test
citroen-jumpy-leasen
opel-vivaro-dubbelcabine-review
peugeot-expert-dubbelcabine
volkswagen-multivan-dubbel-cabine-test
ford-transit-custom-dubbelcabine
renault-trafic-dubbelcabine
toyota-proace-dubbelcabine
nissan-nv300-leasen
man-tge-bakwagen-lease
Land+Rover
Jeep
iveco-daily-bakwagen-met-laadklep
Isuzu
Dodge
Dacia -bedrijfswagen-leasen

En wil je weten welke specificaties jouw huidige Vivaro heeft zodat je beter kan vergelijken naar het nieuwe model? Kijk dan hier voor alle afmetingen en gewichten van het model dat tot 2019 geproduceerd is.